
Є ті, хто прагне перетворити свої фантазії на мрії, а мрії - на реальність. У випадку Майка Солдано життя - це пошуки ідеального гітарного звуку, звуку настільки глибокого, такого «правильного», настільки музичного, що коли вчені, історики, музикознавці починають все називати «рок-н-рол» та помістивши їх у Смітсонівський музей, звук гітари із підсилювачем Soldano займе там своє окреме крило. Ця людина, Майкл Джей Солдано та його «Quest for Tone» - це чудова історія подорожі довгою в життя, яка є прямим продовженням любові до класичного гітарного звуку.
Ерік Клептон, Марк Нопфлер, Дікі Беттс, Лу Рід та Матіас Ябс, і це лише деякі з великих гітаристів, які міфологізують гітарні підсилювачі Майка. Стіві Рей Вон попросив Майка збудувати йому SLO-100. Запитайте будь-якого з них – чи будь-якого іншого гітариста, якому пощастило грати на Soldano, – і вони скажуть вам те саме: гітарний підсилювач Soldano сам по собі є музичним інструментом, інструментом звільнення.
Все почалося з першого прототипу гітарного підсилювача, що його назвав Mr. Science. Це був шматок фанери з купою електронних компонентів, давній експеримент у "The Quest for Tone", гітарний підсилювач із власним життям. (Сьогодні Mr. Science знаходиться в особистій колекції Майка - разом із тоновими маркерами, зробленими Марком Нопфлером та Пітером Фремптоном, коли вони позичали його, чекаючи на доставку своїх підсилювачів).