Обмін і повернення

Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані до "Першого музичного гіпермаркету", за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Пояснення:

  • Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
  • Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
  • Пломби, ярлики та розрахункові документи Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.

Будь ласка, зверніть увагу:

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню:

  • Мікрофони*
  • Мундштуки
  • Тростини
  • Сурдини
  • Піаніки, губні гармоні та флейти
  • Скрипкові підборіддя
  • Поліролі, тканини, а також інші засоби догляду
  • Струни, барабанні палички та інші витратні матеріали

* Цей тип товарів належить до категорії товарів особистої гігієни.

Аксесуари, комплектуючі, витратні матеріали або товари, виготовлені на замовлення — поверненню не підлягають!

Умови обміну/повернення товару неналежної якості:

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Як повернути товар?

Для оформлення повернення вам необхідно:

1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, яке складається з:

a. товару
b. підписаної заяви на повернення

3. Надіслати повернення транспортною компанією "Нова Пошта" (деталі відправлення наведені нижче).
4. Дочекатися смс повідомлення про надходження повернення складу. Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад.

Повернення Новою Поштою:

  • Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти;
  • Для надсилання посилки вкажіть дані одержувача компанії, адресу одержувача, телефон. (всі дані надаватиметься нашими менеджерами при підписанні заяви на повернення);
  • Коли повернення надійде складу компанії, Ви отримаєте смс з інформацією у тому, що товар прийнято до повернення;

Звертаємо увагу: якщо дані одержувача вказані неправильно ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.

Зверніть увагу

  • Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінального та неушкодженого пакування);
  • Для розгляду заявки на повернення вам необхідно надіслати нам товар і заповнену заяву на повернення (надсилаємо на вимогу клієнта);
  • Термін повернення коштів залежить від способу повернення і становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення.
  • Товар зі шлюбом/невірною комплектацією (товар, який ви не замовляли, або не відповідає замовленому) має бути повернений нам в оригінальній упаковці;
  • У разі повернення товару, клієнт (покупець) бере на себе витрати на пересилання товару назад нам;
  • Якщо товар, що повертається, був передоплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якою була здійснена передоплата;
  • Зверніть увагу, якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його за Ваш рахунок;

Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання!

1
false
false
true
Вилучити
Змінити