Обмін і повернення

Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані до "Першого музичного гіпермаркету", за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз'яснення:

  • Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
  • Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
  • Пломби, ярлики та розрахункові документи Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.

Будь ласка, зверніть увагу:

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню:

  • Мікрофони*
  • Мундштуки
  • Тростини
  • Сурдини
  • Піаніки, губні гармонії та флейти
  • Скрипкові підборіддя
  • Поліролі, тканини, а також інші засоби догляду
  • Струни, барабанні палички та інші витратні матеріали

* Цей тип товарів належить до категорії товарів особистої гігієни.

Аксесуари (роз'єми, перехідники, конектори, кабелі, цоколі, лампи, діоди, рідини, батареї, акумулятори, картриджі, мундштуки, струни, медіатори, мембрани, динаміки, голки звукознімачів, амбушури, фільтри та інші витратні матеріали та комплектуючі, а також інші можливі позиції за уточненням у менеджера), комплектуючі, витратні матеріали або товари, виготовлені на замовлення — поверненню не підлягають!

Умови обміну/повернення товару неналежної якості:

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Як повернути товар?

Для оформлення повернення вам необхідно:

1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, яке складається з:

a. товару
b. підписаної заяви на повернення

3. Надіслати повернення транспортною компанією "Нова Пошта" (деталі відправлення вказані нижче).
4. Дочекатися SMS повідомлення про надходження повернення на склад. Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад.

Повернення Новою Поштою:

  • Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти;
  • Для надсилання посилки вкажіть дані одержувача компанії, адресу одержувача, телефон. (всі дані надаватиметься нашими менеджерами при підписанні заяви на повернення);
  • Коли повернення надійде складу компанії, Ви отримаєте смс з інформацією у тому, що товар прийнято до повернення;

Звертаємо увагу: якщо дані одержувача вказані неправильно, ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.

Зверніть увагу !

  • Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної та непошкодженої упаковки);
  • Для розгляду заявки на повернення вам необхідно надіслати нам товар і заповнену заяву на повернення (надсилаємо на вимогу клієнта);
  • Строк повернення коштів залежить від способу повернення та становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення.
  • Товар зі шлюбом/невірною комплектацією (товар, який ви не замовляли, або не відповідає замовленому) має бути повернутий нам в оригінальній упаковці;
  • У разі повернення товару, клієнт (покупець) бере на себе витрати на пересилання товару назад нам;
  • Якщо товар, що повертається, був передоплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якою була здійснена передоплата;
  • Зверніть увагу, якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад вашим коштом;

Звертаємо вашу увагу, що при поверненні, обміні або сервісному обслуговуванні товарів, що використовуються разом з рідкими витратними матеріалами (такі, як димогенератори, генератори мильних бульбашок, генератори тумана і т.д.), необхідно попередньо злити всі рідини і розчини з обладнання.

Будь ласка, переконайтеся, що перед передачею пристроїв у наш сервісний центр, магазин або перевізник усі місткості спустошені, а внутрішні частини обладнання сухі.

Якщо цього не буде зроблено і товар містить рідину або сліди її витікання, ми не приймемо товар у такому стані!
Він буде відправлений вам, і ми не зможемо виконати будь-які дії з товаром, через те, що він буде знятий з гарантійного обслуговування через залиття рідини.

Це вимога допомагає забезпечити безпеку при транспортуванні та обробці товару, а також прискорює процес обслуговування.

Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання!

1
false
false
true
Вилучити
Змінити