Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700

Артикул:89686
Артикул:89686
Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700
167 700
від 41925 ₴/міс
Увійдіть, щоб
відобразити знижку
У обране
В порівняння
  • Кур'єр Нова пошта
    Відправимо в понеділок
  • Самовивіз з Нової Пошти
    Відправимо в понеділок
  • Самовивіз з точки видачі
    Забрати у вівторок з 12:00

    безкоштовно

  • Офіційний представник
  • Гарантований обмін / повернення
  • Різні способи оплати
  • Гарантія кращої ціни

Випущений у 1991 році, Kurzweil K2000 представив синтезаторний двигун з технологією синтезу змінної архітектури (VAST), і він мав великий успіх. Потім, коли K2000 був замінений K2500 і K2600, VAST було оновлено та доповнено такими речами, як орган KB3 та ефекти KDFX. Однак минуло вже 14 років з того часу, як Kurzweil припинив випуск серії K, хоча вони продовжували розвивати VAST у таких інструментах, як PC3, PC4, Artis та Forte. Між ними і Ks існує безліч відмінностей, але, мабуть, найбільше відрізняє їх відсутність вибірки. Звичайно, відтворення семплів було знову введено в серію PC3Kx, але багато прихильників Kurzweil з нетерпінням чекали того дня, коли компанія випустить новий K з усіма можливостями своїх попередників 90-х, оновлених до сучасного рівня. 21 століття може запропонувати.

Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700

Особливості:

  • Цифровий синтезатор/робоча станція
  • 88-клавіатура Fatar TP/40L
  • Молоточкова механіка, чутливість до сили натискання, алгоритм післяторкання
  • 256-голосна поліфонія
  • Понад 1500 вбудованих тембрів
  • Тон-генератор Dynamic VAST забезпечує широку звукову палітру.
  • Безліч органів управління, включаючи стрічковий контролер та 16 педів
  • 32 ефекти, емуляція резонансу струн для тембрів фортепіано
  • 4.3-дюймовий РК-дисплей
  • 2 аудіовходи для мікрофонних, інструментальних та лінійних сигналів
  • 2 пари стереофонічних балансних виходів, вихід для навушників
  • 4 входи для педалей
  • Порт USB-B для обміну MIDI-даними та запису аудіо у форматі до 24 біт/192 кГц
  • MIDI-інтерфейс з входом та виходом

Технологія

Коротше кажучи, K2700 включає новітнє втілення VAST і його надбудов, а також відтворення семплів, ефекти і чотири варіанти секвенування. Доступний тільки з молоточковою клавіатурою на 88 нот, він важить цілих 24 кг, але він не такий широкий, як можна було б очікувати, оскільки колеса регулювання висоти тону та модуляції Kurzweil розташувалися за клавіатурою, а не ліворуч від неї. Для деяких гравців це буде недоречно (я, наприклад, не є великим користувачем коліс), але інші не схвалять це різкіше. Сама клавіатура чуйна і не деренчить, але її дія важча, ніж мені подобається на синтезаторі; він підходить для гри на роялі, але я не розглядаю K2700 як сценічне фортепіано з прикрученим синтезатором. Ви, звичайно, можете налаштувати його швидкість і реакцію післяторкання (K2700 генерує і приймає післяторкання каналу, а також приймає полі-післяторкання), але напівзважена версія на 76 нот буде вітатись.

На відміну від досить спартанського Forte, барвиста панель K2700 багато в чому є продовженням панелі PC4, і, хоча я чув критику, яка припускає, що вона виглядає кричуще, я змушений з цим не погодитися. Кольори надають корисну інформацію при програмуванні та виконанні. Він втратив світлодіодні сходинки, які на Forte показували поточні значення дев'яти повзунків управління, але з'явилися додаткові ручки, розташовані за дев'ятьма фейдерами, елементи управління транспортом (які працюють як із зовнішніми DAW, так і з внутрішнім секвенсором), 16 програмованих Педи і відновлений дуже вітаються.

При поставці багато елементів керування в лівій частині екрана виконують стандартні функції, які дозволяють вам змінювати звуки, не викликаючи меню редагування, але ви можете направити їх на кілька пунктів призначення одночасно, так що, кажучи сучасною мовою, вони діють як макроси. збільшуючи трохи цього, зменшуючи трохи того та вносячи трохи іншого. Ви також можете призначити кожному MIDI CC, що означає, що ви можете записувати та відтворювати будь-які внесені вами зміни. Якщо тут і є недолік, то це те, що кольоровий екран з роздільною здатністю 480 x 272 пікселів малий за сучасними стандартами і йому не вистачає сенсорної чутливості, як у конкурентів. Проте навігація та редагування не є проблемою. Хм, ні, це зовсім так; екран більшого розміру приніс би значну користь. Пройшло 17 років з того часу, як я вперше купив робочу станцію з великим повнокольоровим сенсорним екраном, і настав час Kurzweil наздогнати мене.

Як і у випадку зі всіма синтезаторами VAST, важко передати, наскільки відрізняється програмування K2700 від інструментів на базі PCM інших виробників. Справа не в тому, що це складніше, просто... ну, давайте будемо чесними, це складніше, бо вам доведеться вчитися іншим способам ведення справ. Це означає, що деякі користувачі ухиляються від програмування своїх Kurzweils, і це сором, тому що тут є величезний потенціал, якщо ви готові піднятися на круту криву навчання.

Крім використання PCM, що містяться в заводській бібліотеці об'ємом 4.5 ГБ, K2700 також дозволяє завантажувати власні семпли AIFF та WAV з довжиною слова 8 або 16 біт та з частотою дискретизації до 96 кГц. Після імпорту ви можете використовувати ці семпли для створення звуків, створюючи нові карти клавіш (основні будівельні блоки програм VAST), що їх містять. Щоб перевірити це, я взяв запис свого власного голосу, імпортував її як aif, а потім створив хор, створивши і налаштувавши кілька клавіш і передавши їх через відповідні ефекти. Результати здавалися чудовими, але час, витрачений з їхньої досягнення, було справді жахливим через відсутність будь-якої графіки, що полегшує редагування семплів. Попередні Kurzweils пропонували це, але K2700 відсутня найважливіша сторінка Trim. Сподіватимемося, що компанія працює над цим, тому що в іншому випадку це дуже неприємне обмеження.

K2700 також пропонує розширення Kurzweil KB3, FM та VA1. Я не був великим шанувальником органу KB3, коли він вперше з'явився, але з роками він покращився, і тепер я без вагань використовуватиму його наживо або в студії. Якщо тут є проблема... ну їх дві. Цілком очевидно, що незручно грати кричущі органні фрази на молоточковій клавіатурі. По-друге, хоча дев'ять фейдерів і пов'язані з ними кнопки підходять для використання в якості регуляторів, а також для управління хорусом/вібрато, перкусією і натисканням клавіш, швидкість обертання динаміка, що обертається, за замовчуванням контролюється кнопкою «Варіація», розташованої за основною гучністю. контроль. Можливо, це найгірша позиція, якщо ви граєте обома руками і сподіваєтеся перейти від хоралу до тремоло (або назад) за секунду між нотами. На жаль, через відсутність лівої панелі продуктивності немає нічого кращого. Ви можете перенести цю дію на джерела модуляції, такі як педалі і післяторкання, але було б непогано мати кнопку або перемикач у відповідному положенні без необхідності прикручувати їх до передньої частини синтезатора.

Далі йде 6-операційний FM Engine, який пропонує безліч форм сигналів як оператори. Але якщо ви хочете дотримуватися традиційного синусоїдального FM, відтворити та завантажити програми Yamaha DX/TX не важко. При відтворенні вони звучать саме так, як слід було очікувати, але з якістю звуку 21 століття. Електронні піаніно чудові, і навіть така проста річ, як застосування ефектів K2700 до органу DX, просто… вау! FM-патч займає один програмний рівень, тому легко відтворити звуки DX1 або навіть TX816, але кожен FM-голос використовує чотири голоси K2700, тому чотиришаровий звук TX816 зменшує поліфонію з 256 до 16 нот!

Тепер ми підійшли до «потужних генераторів K2700 разом із DSP-обробкою з міфічного концептуального синтезатора VA1 від Kurzweil». Я гадки не маю, що це за генератор з енергетичною формою, але, коротше кажучи, ви можете замінити генерацію звуку VAST на основі семплів на свій вибір з 25 сигналів, що генеруються DSP, деякі з яких пропонують як згладжування (що вимагають DSP), так і неанті-антіаліасінг. ‑аліасовані (менш голодні) альтернативи. Що б ви не вибрали, вони потім проходять через ту ж архітектуру синтезу VAST, що й раніше, але з додатковими опціями модуляції, покращеним портаментом та деякими іншими незначними змінами. У посібнику стверджується, що використовувати їх для програмування віртуальних аналогових звуків просто, але я з цим не згоден; Розібратися в так званих звуках KVA було одним із найскладніших аспектів вивчення VAST, оскільки їхня архітектура має дуже мало спільного з базовими моделями VCO/VCF/VCA віртуальних аналогових синтезаторів інших виробників.

K2700 пропонує три способи створення мультиплексів на основі своїх програм. Перші два з них являють собою спеціальні режими Split і Layer, які пропонують чотири частини (тут вони називаються зонами), але це лише окремі випадки третього режиму Multi, що складається з 16 частин. Як і слід очікувати, тут пропонуються параметри для призначення програм зонам з контролем над діапазонами клавіш, діапазонами швидкості та відгуками, панорамуванням, гучністю, місцями призначення виведення, транспозиціями, різними дивними призначеннями клавіш, а також величезним діапазоном призначень та відповідей контролера для кожної . Ви також можете запрограмувати зони для надсилання MIDI-повідомлень за допомогою ручок та повзунків на верхній панелі для кожного каналу, що робить K2700 потужним MIDI-контролером. Тут також ви, швидше за все, зустрінете три з чотирьох типів секвенсорів у K2700: секвенсори MIDI CC (модуляція), генератори рифів (паттернів) та арпеджіатори (крокові секвенсори). Доступно по 16 кожного типу, і ви можете використовувати їх по одному на програму або по одному на зону. Найчастіше вони використовуються в заводських мультимедіа для створення автоакомпанементу, але, як завжди у випадку з VAST, тут ви можете зробити набагато більше.

У режимі пісні ви знайдете четвертий секвенсор. Це 16-доріжковий MIDI-секвенсор, який тепер має величезну ємність, але поєднує корисні функції з деякими істотними недоліками. Очевидно, що графічного редактора немає. Редагування багатодоріжкової композиції за допомогою сторінки редагування подій — це дуже 1980-і роки, і я не збираюся до цього будь-коли повертатися. Що ще серйозніше, тут немає функції скасування. Коли я порівнюю це з повністю обладнаними 16-доріжковими аудіо- та 16-доріжковими MIDI-секвенсорами, якими можуть похвалитися мої OASYS і Kronos, стає ясно, що K2700 не призначений для конкуренції з ними, і я сумніваюся, що зможу коли-небудь використовувати його секвенсор. як щось інше, крім програвача MIDI-файлів або блокнота. Якщо ви збираєтеся використовувати K2700 як мультитембральне джерело звуку при творі або трекінгу, підключіть його до DAW на ваш вибір, ваше життя стане набагато щасливішим.

Звук

Програмам Kurzweil часто не вистачає слова вау!. трохи більше, ніж на синтезаторах інших виробників, але це не критика; звуки, покликані привернути вашу увагу на виставці, часто виявляються марними, коли ви намагаєтеся знайти для них місце у музичному творі. Навпаки, багато заводських програм K2700 відразу ж приносять користь, і проведення часу з ними — хороший спосіб зрозуміти, що вони пропонують.

Почнемо із категорії акустичного фортепіано. Kurzweils вже давно відомі своїм фортепіанним звучанням, але, як не дивно, саме в цій області K2700 іноді виявляється найслабшим. Не можна сказати, що звуки погані, але деякі з них демонструють несподівано нерівні переходи між мультисемплів і шарами динамічної чутливості. Якщо роялі є вашою основною мотивацією при покупці 88-нотного Kurzweil, можливо, вам краще придивитися до Forte.

Наступні дві групи звуків включають фортепіано Rhodes та Wurlitzer, фортепіано CP-80 та FM, а також інші синтезовані фортепіано, клавінети та клавесини. Багато хто з них чудовий, і єдиною, яка дратувала, була програма RMI Electrapiano, тому що вона чутлива до швидкості натискання (ніє!), і той, хто її програмував, розглядав режим органу як нескінченний сустейн, а не як тривале згасання. На щастя, ці помилки можна виправити, і, зробивши це (і додавши трохи плавного фазування для імітації MXR Phase 100), результати виявилися чудовими. Хоча є кілька фантастичних емуляторів електронного фортепіано від інших виробників, у Kurzweil є щось дуже грабельне та приємне.

Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700

Наступна група включає органи KB3, а також набір органів Hammond і комбо-органів, заснованих на семплюванні і FM-синтезі. Також є широкий вибір органів, з яких ви можете побудувати власні органи каплиці, церкви та собору. Ви можете емулювати зупинки за допомогою кнопок на панелі керування та кількох посібників, використовуючи поділ клавіатури, зовнішні MIDI-клавіатури та педалі. Звичайно, все це не є унікальним для K2700, але результати можуть бути першокласними.

Бібліотека струнних інструментів K2700 величезна і, крім безлічі ансамблевих звуків, включає безліч соло скрипок, альтів, віолончелів і контрабасів, з яких ви можете створювати свої власні ансамблі. Деякі з них взяті з Оркестрового блоку серії K, що робить їх достатньо дорослими, щоб турбуватися про іпотеку та вчасно доставляти дітей до школи, але це також допомагає забезпечити зворотну сумісність для шанувальників попередніх версій K, які подумують про модернізацію. Інші програми взяті з PC3 і багато інших є новими для K2700. Люди десятиліттями використовували струнні звуки Курцвейла на найвищих рівнях музичного виробництва, і немає нічого, що вказувало на те, що це скоро припиниться. Те саме стосується і категорії Brass/Wind (яка знову спирається на існуючі бібліотеки, включаючи Kore64) і спеціальної категорії Ensemble. Якщо ніщо з цього не змусить текти оркестрові соки, я не знаю, що буде.

Характеристики:

  • Молоточкова механіка:
  • Клавіатура: зважена молоточкова механіка з функцією післяторкання (Fatar TP/40L)
  • Кількість клавіш: 88
  • Рівні чутливості клавіатури: 10
  • Дисплей: Є
  • Поліфонія: 256
  • Тембри: 1500
  • Поділ клавіатури на незалежні зони: так, на 16
  • Накладання тембрів:
  • Режим гри дуетом:
  • Автоакомпанемент: Ні
  • Стилі автоакомпанементу: 0
  • Можливість запису: Запис MIDI
  • Багатодоріжковий запис: так, 16 доріжок
  • Транспонування: -128, +127 півтонів
  • Підстроювання висоти: +/- 100 центів
  • Ефекти: Є
  • Педаль: 1 у комплекті, можливість підключення 4-х незалежних педалей
  • Динаміки: ні
  • Підключення навушників: 1 пара
  • Лінійний аудіо вихід: Є
  • Лінійний аудіо вхід: Є
  • MIDI-інтерфейс: Через MIDI-роз'єм, Через USB-роз'єм
  • Підключення Flash-пам'яті: Через USB
  • Колір: чорний
  • Вага, кг: 23

Комплектація:

  • Синтезатор (робоча станція)
  • Кабель живлення
  • Педаль
  • Кабель USB
  • Інструкція
* Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без попередження
Разгорнути
Бренд
Країна реєстрації
Країна виробник
Гарантія (місяців)
12

Немає відгуків про цей товар.

Залишити відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Немає запитань про цей товар.

Задати питання
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Разом із цим товаром купують
Дивіться також
Переглянуті товари
Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700
Синтезатор (робоча станція) Kurzweil K2700
В кредит
41925 ₴/міс
167 700
1
false
false
true
Вилучити
Змінити